Siirry sisältöön
Kaksi ihmistä

Vastuu hyvästä asiakaskokemuksesta on jokaisella työntekijällämme

Tarjoamme Tukenassa palveluita vuosittain lähes 2400 asiakkaalle. Asiakkaitamme ovat palveluja käyttävät tai toiminnassamme mukana olevat asiakkaat, heidän läheisensä ja palvelujamme ostavan hyvinvointialueen edustajat.

 

Millainen on hyvä asiakaskokemus?

Tavoitteenamme on mahdollistaa palveluillamme asiakkaidemme hyvää elämää ja toimia hyvinvointialueiden ja Helsingin luotettavana kumppanina. Vastuu onnistuneesta asiakaskokemuksesta on jokaisella työntekijällämme.

Keräämme asiakkailtamme säännöllisesti palautetta, jotta voimme kehittää palvelujamme ja toimintaamme entistä paremmiksi.

Vuoden 2024 lopulla toteutettujen asiakas-, läheis- ja tilaajakyselyiden perusteella olemme onnistuneet tavoitteessamme hyvin.

Myös asiakaskyselyidemme kattavuus ja vastausprosentti paranivat vuonna 2024 edellisvuodesta huomattavasti.

 

Kuuntelemme asiakkaitamme

Asiakastyytyväisyyskyselyissä 82 % vastaajista suosittelisi Tukena Oy:n palveluita ystävilleen todennäköisesti tai erittäin todennäköisesti (NPS=78). Asiakkaistamme 86 % on samaa tai täysin samaa
mieltä siitä, että he saavat kertoa oman mielipiteensä ja heitä kuunnellaan. Vastanneista 84 % on täysin samaa mieltä siitä, että he saavat päättää omista asioistaan.

“Toivon samanlaisia palveluita kuin aiemminkin. Olen tyytyväinen näihin palveluihin.”

 

Läheisyhteistyö tukee hyvää elämää

Asiakkaidemme läheisistä 71 % suosittelisi Tukena Oy:n palveluita ystävilleen (NPS=68). Läheisistä 90 % kokee, että he voivat osallistua haluamallaan tavalla läheisensä elämään
ja että heitä kuullaan läheisen asioissa. Kyselyymme vastanneista läheisistä 88 % kokee, että he voivat luottaa siihen, että heidän läheisensä saa Tukenan palveluissa tarvittavan avun ja tuen.
Läheiskyselyiden tulokset osoittavat, että olemme onnistuneet kuulemaan läheisiä ja mahdollistamaan yhdessä hyvää elämää asiakkaillemme.

“Kiitos omaiseni toimintakyvyn rajoitteiden huomioimisesta sekä ystävällisestä ja rennosta suhtautumisesta meihin läheisiin.”

 

Tavoitteena tilaaja-asiakkaiden luottamus

Tukena-konserni toimii valtakunnallisesti, ja asiakkaitamme ovat Helsingin kaupunki ja lähes kaikki hyvinvointialueet. Strategisena tavoitteenamme on, että tilaaja-asiakkaamme voivat luottaa meihin.
Vuoden aikana kaikkiaan 38 tilaaja-asiakkaan edustajaa vastasi tyytyväisyyskyselyihimme. Vastaajista 79 % suosittelee Tukenan palveluita kollegoilleen (NPS=74). Voimme todeta, että meihin luotetaan.

“Palvelu on laadukasta ja asiakaslähtöistä.”

Tukena logo
Evästeasetukset

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Ole hyvä ja valitse evästeet, jotka haluat sallia.